Vacancies

Are you interested in working with one of the companies that are partners of the Geo Promotion Conference 2024? Check out their available job openings here!

Apokrifi

We are pleased to invite you to apply for the “APOKRIFI” online internship program, which lasts up to four months and can include a two-week visit to Serbia.

As part of the internship, you will receive a monthly scholarship of approximately 300 EUR, provided by Apokrifi.

This online internship will give two selected interns a valuable opportunity to gain practical experience in the engineering and construction field while working alongside experienced professionals in a supportive environment. Outstanding interns may be considered for future employment opportunities within our firm upon completing their studies.

You will enjoy a flexible work schedule that accommodates your academic commitments, allowing you to balance work and studies. If you’re worried about the language, we speak both English and Dutch.

Apply now for the APOKRIFI online internship program by emailing jelena@apokrifi.com

 

More information at https://apokrifi.com/

Buro Rondom

We, from Buro Rondom, are looking for a new graduate intern for our office in Groningen! Buro Rondom is a young and dynamic consultancy and advisory firm that works on challenging spatial issues. We work at the interface of civil engineering, spatial planning and communication. We work for governments, semi-governments and contractors on various environmental and spatial issues in the Northern and the Eastern Netherlands.

An internship is mainly about your development, so we build internship assignments around your learning goals. The internship can also be combined with the writing of a thesis.

This is you:

  •         Hbo- /wo education in the direction of spatial planning, communication, civil engineering or public administration (master’s or bachelor’s)
  •         Curious and eager to learn
  •         Interested in project and/or environmental management
  •         Fluent in the Dutch language
  •         Currently enrolled as a university student and in your final phase of your studies
  •         Availability: at least 6 months

Are you interested in doing your graduate internship at Buro Rondom? Send your CV and your motivation letter to info@burorondom.nl.

Witteveen+Bos

(in Deventer) Ben jij iemand die impact wil maken? Reageer dan op deze stageplek. Voor komend voorjaar en zomer zijn nog plekken bij stedenbouw, landschapsarchitectuur en architectuur open.

Meer informatie beschikbaar op: https://www.witteveenbos.com/nl/werken-bij/vacatures/2825-stedenbouw-en-landschapsarchitectuur/

(o.a. in Heerenveen) Heb jij een sterke passie voor infrastructuur en mobiliteit en wil je vanuit die passie de wereld een beetje mooier en duurzamer maken? Dan maken wij graag kennis met jou!

Meer informatie beschikbaar op: https://www.witteveenbos.com/nl/werken-bij/vacatures/3121-mobiliteitsvraagstukken/

(Deventer) We staan voor grote opgaves op het gebied van woningbouw en energietransitie. Wij ondersteunen overheden bij de beleids- en besluitvorming rond deze opgaven. Dit doen we onder andere met inhoudelijke beslisinformatie over de effecten van de overheidsplannen op het milieu en de leefomgeving. Daarnaast ondersteunen we in het proces van ambities en besluitvorming en zoeken we mee naar alternatieven. Wil jij ook meewerken aan onderzoek en besluitvorming gericht op een gezonde, duurzame en inclusieve leefomgeving?

Meer informatie is te vinden op https://www.witteveenbos.com/nl/werken-bij/vacatures/2833-adviseur-milieueffectrapportages-mer-voor-stedelijke-ontwikkeling-en-energietransitie/

(Deventer) Heb jij de ambitie om je (verder) te ontwikkelen tot een deskundig projectleider in grote complexe projecten met maatschappelijke en ruimtelijke impact? Dan biedt Witteveen+Bos je deze mogelijkheid!

Meer informatie is te vinden op: https://www.witteveenbos.com/nl/werken-bij/vacatures/2827-projectleider-planstudies/

Dura Vermee Bouw Hengelo

DIT WORDT JOUW BAAN

Als junior projectmanager Klant, Markt en Maatschappij speel je een rol bij de verwerving van onze projecten in de woning- en utiliteitsbouw. Je onderzoekt de trends en kansen in de markt waardoor je leads verzamelt en zorgt dat het team bij de juiste klanten en partners aan tafel zit. Je neemt contact op op met opdrachtgevers en onderzoekt de behoeften van de klant (bijvoorbeeld door het organiseren van oriënterende ontwerpsessies en themasessies). Samen met de projectteams en het team Klant & Markt maak je succesvolle aanbiedingen en zorg je er proactief voor dat we onze klantgerichtheid continu blijven verbeteren en de klant weten te verrassen.

In de selectieprocedures werk jij samen met de projectmanager voorbereiding mee aan de winnende aanbieding. De klantvraag heeft jouw focus. Met jouw analytische vaardigheden doorgrond je de behoeften van de klant en draag je bij aan het ontwikkelen van een doordachte tenderstrategie. Je bevraagt het team en daagt ze uit om tot onderscheidende oplossingen te komen. Hierbij heb je samen met het team de regie in de vertaling naar een passend aanbiedingsdocument. De kwaliteit en het overtreffen van de klantvraag liggen dus onder andere in jouw handen. Winnen, dat is wat je wil en zit in je genen!

In de rol van junior projectmanager Klant & Markt bereidt je presentaties en dialogen met de klant voor en breng je overtuigend onze meerwaarde over. Ook ben je samen met het team verantwoordelijk voor communicatie- en marketingactiviteiten binnen de projecten en zorg je er mede voor dat we ons sterk positioneren in de markt. Voor het schrijven en geven van presentaties is het belangrijk als je gevoel en affiniteit hebt met thema’s als duurzaamheid, samenwerking en digitalisering. Ook zal je in de rol verantwoordelijk zijn voor een aantal administratieve taken zoals het bijhouden van onze leadlijsten.

DIT BRENG JIJ MEE

  • Minimaal een hbo diploma in de richting van Bouwkunde, Architectuur, Bouwtechnische bedrijfskunde, Vastgoed & Makelaardij, Planologie, Ruimtelijke ontwikkeling of een soortgelijke opleiding.
  • Een winnaarsmentaliteit, proactieve, enthousiaste en klantgerichte houding.
  • Affiniteit met de vastgoed- of bouwsector, duurzaamheid, samenwerking en digitalisering.
  • Energie en enthousiasme om samen te werken in een team.
  • Je bent minimaal 32 uur per week beschikbaar.

 

DIT BIEDEN WIJ JOU

  • Een goed salaris dat meegroeit met jouw ontwikkeling.
  • 30 verlofdagen met de mogelijkheid om er maximaal 13 bij te kopen of uit te laten betalen.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een standaardverzekering van alle werknemersrisico’s, pensioenregelingen, een extra aanvulling bij arbeidsongeschiktheid en een bijdrage voor het vakbondslidmaatschap.
  • Een laptop en een smartphone.
  • Een mobiliteitsbudget, NS Business Card, reiskostenvergoeding of (elektrische) leaseauto.
  • Een gloednieuwe (elektrische) fiets dankzij ons lease-a-bike fietsplan.
  • Veel aandacht voor jouw groei dankzij onze eigen Dra Vermeer Academie met volop opleiding- en trainingsmogelijkheden binnen je vakgebied, maar bijvoorbeeld ook op het gebied van vitaliteit.
  • Bedrijfsfitnessregeling met keuze uit een sportaanbod van ruim 3.500 sportlocaties door heel Nederland.
  • Een goede werk-privébalans dankzij een flexibel werken beleid en soepele regelingen voor arbeidsduur, werktijden, calamiteiten, mantelzorg of sabbatical.
  • Een vast bedrag Budget Duurzame Inzetbaarheid bovenop je brutosalaris (conform CAO Bouw & Infra).
  • Voor verse vaders en partners: 100% doorbetaling van je salaris tijdens de eerste 5 wettelijke verlofdagen én het 5 weken aanvullend geboorteverlof, in plaats van de standaard 70%.

 

Wil jij ook meer uit je werk halen?

Dan zijn wij nieuwsgierig naar jou! Solliciteren kan direct via onze website middels de solliciteerbutton onder de vacature.

Meer weten? Neem contact op met onze recruiter Stephanie de Breuk via s.d.breuk@duravermeer.nl of via 06-81388280.

Meer informatie op: https://www.duravermeer.nl/werken-bij/vacatures/junior-projectmanager-klant-amp-markt-cruquius-a0tqd000005vsioyao/

Heb jij een commerciële- en strategische blik waarmee je de utiliteits- en woningbouwmarkt doorgrondt? Ben jij in staat om met onze opdrachtgevers in de regio’s Brabant, Limburg, Zeeland en Gelderland in gesprek te gaan en kan jij onze technische specialisten creatief uitdagen? Dan zijn wij op zoek naar jou.

 

Heb jij een commerciële- en strategische blik waarmee je de utiliteits- en woningbouwmarkt doorgrondt? Ben jij in staat om met onze opdrachtgevers in de regio’s Brabant, Limburg, Zeeland en Gelderland in gesprek te gaan en kan jij onze technische specialisten creatief uitdagen? Dan zijn wij op zoek naar jou.

 

DIT WORDT JOUW BAAN

Als projectmanager klant, markt en maatschappij speel je bij ons een essentiële rol bij de verwerving van onze woningbouw- en utiliteitsbouwprojecten. Je onderzoekt de trends en kansen in de markt, waardoor je leads verzamelt en bij de juiste klanten en partners aan tafel zit. Je onderhoudt het contact met opdrachtgevers en onderzoekt de behoeften van de klant (bijvoorbeeld door het organiseren van oriënterende ontwerpsessies en -scrums).

Samen met de projectteams maak je succesvolle aanbiedingen en zorg je er proactief voor dat we onze klantgerichtheid continu verbeteren en de klant weten te verrassen. Hierbij is de tendermanager verantwoordelijk voor het proces en techniek, jij bent de strateeg en coacht het team om er voor de klant het beste uit te halen. Je bereidt presentaties en dialogen met de klant voor en brengt overtuigend onze meerwaarde over.

Als Projectmanager klant, markt en maatschappij ben je iemand die topsport wil bedrijven en altijd wil winnen. Je bezit ondernemerschap en commercieel vermogen. Je kijkt automatisch ‘door de bril van de klant’ en weet met visie, vormgeving en woordkeus feilloos de juiste snaar te raken bij de klant. Je hebt een sterk analytisch vermogen: je dringt snel door tot de kern van een grote hoeveelheid informatie, en ziet van nature de context van relevante details.

DIT BRENG JIJ MEE

  • Je hebt een afgeronde HBO / WO opleiding, (Bouwkunde, Architectuur, (Bouw) Technische Bedrijfskunde, Vastgoed & Makelaardij, Planologie, Ruimtelijke Ordening, een commerciële of een vergelijkbare opleiding).
  • 1-2 jaren werkervaring in een vergelijkbare functie, bijvoorbeeld als projectmanager, commercieel manager of ontwikkelaar.
  • Affiniteit met de vastgoed- of bouwsector en de sociale kant hiervan.
  • Ondernemerschap, inlevingsvermogen en creativiteit.
  • Energie en enthousiasme om samen te werken in een hecht team.
  • Deze eisen tonen de richting van het profiel dat wij zoeken voor deze functie. Mocht jij jezelf niet in alle eisen herkennen, maar denk je wel dat dit de functie voor jou is? Dan gaan we graag met jou in gesprek.

 

DIT BIEDEN WIJ JOU

  • Een goed salaris dat meegroeit met jouw ontwikkeling.
  • 30 verlofdagen met de mogelijkheid om er maximaal 13 bij te kopen of uit te laten betalen.
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een standaardverzekering van alle werknemersrisico’s, pensioenregelingen, een extra aanvulling bij arbeidsongeschiktheid en een bijdrage voor het vakbondslidmaatschap.
  • Een laptop en smartphone.
  • Een mobiliteitsbudget, NS Business Card, reiskostenvergoeding of (elektrische) leaseauto.
  • Een gloednieuwe (elektrische) fiets dankzij ons lease-a-bike fietsplan.
  • Veel aandacht voor jouw groei dankzij onze eigen Dura Vermeer Academie met volop opleiding- en trainingsmogelijkheden binnen je vakgebied, maar bijvoorbeeld ook op het gebied van vitaliteit.
  • Bedrijfsfitnessregeling met keuze uit een sportaanbod van ruim 3.500 sportlocaties door heel Nederland.
  • Een goede werk-privébalans dankzij een flexibel werken beleid en soepele regelingen voor arbeidsduur, werktijden, calamiteiten, mantelzorg of sabbatical.
  • Voor UTA-medewerkers: een vast bedrag Budget Duurzame Inzetbaarheid bovenop je brutosalaris (conform CAO Bouw & Infra).
  • Voor verse vaders en partners: 100% doorbetaling van je salaris tijdens de eerste 5 wettelijke verlofdagen én bij het 5 weken aanvullend geboorteverlof, in laats van de standaard 70%.

Wil jij ook meer uit je werk halen? Dan zijn wij nieuwsgierig naar jou! Solliciteren kan direct via onze website middels de solliciteerbutton onder de vacature.

Meer weten? Neem contact op met onze recruiter. Bel of e-mail corporate recruiter Arjen Wildvank via 06 433 978 31 of a.wildvank@duravermeer.nl.

Meer informatie is te vinden op: https://www.duravermeer.nl/werken-bij/vacatures/projectmanager-klant-markt-en-maatschappij-s-hertogenbosch-a0tqd000006u8cfyac/

Weusthuis en Partners

Zoek je een stage waar je veel kan leren door mee te draaien in projecten in ruimtelijke ontwikkeling? Bij Weusthuis en Partners ondersteunen we jouw vakinhoudelijke en professionele ambities, en kijken we graag hoe we hierin van betekenis kunnen zijn. Je pakt afwisselende werkzaamheden op die aansluiten op je kennisniveau.

Bij ons bureau werken we aan uiteenlopende processen, projecten en programma’s in de ruimtelijke ordening. Wij bieden dan ook plek aan stagiaires van opleidingen binnen alle domeinen in de ruimtelijke ordening. Door bij ons stage te lopen maak je kennis met uiteenlopende ruimtelijke en maatschappelijke opgaven in de praktijk, op verschillende plekken in Noord Nederland en met diverse opdrachtgevers.

Wat mag je meebrengen naar ons bureau?

  •         Je bent student aan een relevante WO opleiding, bij voorkeur een masterstudent;
  •         Je bent voor minimaal 4 maanden beschikbaar;
  •         Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
  •         Je bent proactief en hebt goede sociale en communicatieve vaardigheden;
  •         Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  •         Je hebt goede analytische en schrijfvaardigheden

 

Wij bieden jou:

  •         Contact met deskundige en enthousiaste collega’s
  •         Aandacht voor professionele en vakinhoudelijke ontwikkeling in je stageperiode
  •         Een werkplek in het Zuiderpark in Groningen
  •         Een stagevergoeding
  •         Inspirerende en gezellige activiteiten, bijeenkomsten en uitjes

Heb je interesse in een stage bij Weusthuis en Partners? Mail dan je CV en motivatie naar info@weusthuis.nl

Link naar de vacature: Adviseur Stedelijke Ontwikkeling – Weusthuis en Partners

Heb jij hart voor stedelijke ontwikkeling, heb jij visie op dit terrein en wil je werken bij een toonaangevend bureau met bevlogen en fijne collega’s?  Lees dan verder!

Weusthuis en Partners wil meer aandacht geven aan stedelijke ontwikkelingsopgaven. Met die uitbreiding willen we kunnen voorzien in de groeiende vraag van gemeenten. We zijn daarom op zoek naar een adviseur stedelijke ontwikkeling die bijdraagt aan de uitbouw van onze werkzaamheden in stedelijke en centrumgebieden.

 

Weusthuis en Partners heeft het volgende, ideale profiel voor ogen: Je hebt een inhoudelijke visie op de toekomst van het stedelijk gebied en de relevante ontwikkelingen daarbinnen. Die denkkracht vertaal je naar haalbare en innovatieve concepten, processen en projecten. Je hebt kennis van vastgoed en wet- en regelgeving in het ruimtelijk domein. Je combineert overzicht met, waar nodig, kennis van details.

 

Bij Weusthuis werken mensen met ambitie en passie voor hun werk. Wij zijn professionals die vakkennis combineren met de wil om het beste uit onszelf en anderen te halen. Dat vragen wij ook van jou. Daarnaast vragen wij van een junior adviseur het volgende:

  •         Een relevante afgeronde academische opleiding zoals planologie met een specialisatie in economische geografie of vastgoed;
  •         Een hoge mate van zelfstandigheid en flexibiliteit;
  •         Goede analytische vaardigheden;
  •         Goede mondelinge vaardigheden;
  •         Een heldere schrijfstijl;
  •         Een proactieve en resultaatgerichte instelling.

 

Wat wij jou bieden:

  •         Een contract voor een jaar met een marktconform salaris, in overleg 32 tot 40 uur per week. Met de intentie om hier vervolg aan te geven;
  •         Een sociaal team van ervaren collega’s met ieder zijn eigen specialisme. Collega’s waar je veel van kan leren en die het inspirerend vinden om te werken met een junior adviseur;
  •         Een werkplek in ons mooie pand aan het Zuiderpark 11 te Groningen.

 

Heb je passie voor stedelijke ontwikkeling en spreekt ons verhaal jou aan? Reageer dan. Dat kan door contact te zoeken met Sytse Kroes, directeur bij Weusthuis en Partners (06 134 90 991). Of mail je curriculum vitae met motivatie naar info@weusthuis.nl. 

SAC Groningen

V A C A T U R E

Ben jij als student in de ruimtelijke ordening toe aan een uitdagende, leerzame en relevante bijbaan? Dan hebben we goed nieuws! Bij SAC Groningen hebben we ruimte voor nieuwe studentadviseurs! Nog niet zo veel ervaring met praktijkopdrachten? Geen zorgen, die ervaring opdoen is juist hetgeen wat wij jou willen gaan bieden. Klinkt interessant? Kijk dan op onze website!

https://www.sacgroningen.nl/vacatures/

Sweco

Team Klimaatadaptatie is op zoek naar een enthousiaste en ondernemende stagiair die zich bezig gaat houden met klimaatadaptatie in de vastgoedsector. Je komt terecht in een jong en dynamisch team dat zich richt op project-, proces-, en programmamanagement voor integrale projecten op het gebied van klimaatadaptatie. Dit doen we voor zowel private partijen zoals beleggers en andere commerciële vastgoedpartijen als voor publieke organisaties zoals gemeenten, waterschappen, provincies of het Rijk.

Tijdens de (afstudeer)stage word je begeleid door ervaren collega’s en zal je volledig meedraaien in het team. Voorbeelden van werkzaamheden waar jij je als stagiair mee bezig zal houden zijn:

  • Bijdragen aan klimaatrisico screenings waarin fysieke klimaatrisico’s als wateroverlast, overstromingen, hittestress, droogte en verschilzetting in de vastgoedsector worden geanalyseerd in lijn met de criteria van de EU Taxonomie of BREAAM;
  • Ondersteunen van de projectteams in het opstellen van klimaatadaptatiestrategieën;
  • Het identificeren van geschikte maatregelen om fysiek klimaatrisico te mitigeren en deze verwerken in klimaatadaptatie-actieplannen;
  • Verdiepend onderzoek uitvoeren en inventariseren van kosteneffectieve adaptatiemaatregelen om klimaatrisico’s op verschillende niveaus (straat, gebouw, bewoner) te mitigeren en dit te communiceren
  • Bijdragen aan de ontwikkeling van innovatieve tools rondom het thema klimaatadaptatie in de vastgoedsector. Denk aan het vertalen van risico’s naar het financiële plaatje: tot welke kosten kan het risico leiden of wat is de invloed op de waarde van een gebouw?
  • Het uitvoeren van markgericht onderzoek. Hierbij kan je denken aan marktverkenningen of strategische analyses op actuele publicaties als EU Taxonomie en CSRD;
  • Binnen projecten deelnemen aan werksessies, interviews, project overleggen en bijdragen aan de verslaglegging en rapportages.

 

Dit is wat jij meebrengt

  • Wo-opleiding studerend richting vastgoed, aardwetenschappen, land- en waterbeheer, Urban Environmental Management of klimaatwetenschappen;
  • Affiniteit met en kennis van klimaatadaptatie en duurzaamheid in de vastgoed- en financiële sector ( SFDR, CSRD, EU Taxonomie, BREAAM);
  • Proactief, analytisch sterk, scherp op de details, goede schrijver, communicatief vaardig en leergierig;
  • Vaardig met Microsoft Office en ArcGIS, ook kennis van FME is handig;
  • Bij voorkeur vanaf 1 maart beschikbaar voor 5-6 maanden.

Dit is wat je van ons kunt verwachten

  • Je werkt aan uitdagende projecten die er echt toe doen
  • Een moderne en hybride werkomgeving die bruist, verschillen omarmt en persoonlijk leiderschap stimuleert
  • Ruime ontwikkelmogelijkheden om te blijven groeien
  • Een hecht team met de beste mensen
  • Veel vertrouwen, steun en een helpende hand

Dit is wat we jou bieden

Bij Sweco zit je goed. En dit mag je van een koploper verwachten. Je ontvangt een ruime stagevergoeding van €550,- per maand en reiskostenvergoeding waar nodig. Daarnaast krijg je bij ons veel vrijheid en ruimte om je te kunnen ontwikkelen. Denk aan waar je werkt, hoe je je tijd indeelt, wat je nodig hebt om succesvol te kunnen zijn en toegang tot het grootste architecten- en ingenieursnetwerk van Europa. Deze periode is bij uitstek één om te ontdekken en te pionieren.

Naast uitdagend werk, support en middelen pakken we bij Sweco ook graag uit als het gaat om ontspanning en lol. We willen graag dat je gezond blijft en met veel plezier naar je werk gaat. Denk aan de dagelijkse Fika’s, een jaarlijks terugkerend festival, ons sportaanbod, zomerbarbecues en activiteiten vanuit Jong Sweco en personeelsverenigingen.

Solliciteer op deze functie

Enthousiast geworden? Solliciteer dan direct via de button ‘solliciteer’. We kijken uit naar je cv en motivatie!

Neem bij inhoudelijke vragen of interesse in Sweco contact op met Jart Ligterink, Consultant Klimaatadaptatie, +31 6 10471891 of via jart.ligterink@sweco.nl. Vragen over het sollicitatieproces kun je stellen aan Lindsay van Heugten, via +31 6 23 91 52 17 of lindsay.vanheugten@sweco.nl.

Meer informatie is te vinden op: https://www.sweco.nl/vacatures/meewerkstage-klimaatadaptatie-in-de-vastgoedsector/ 

Metafoor

Heb je een grote interesse in gebiedsontwikkeling? Heb je de ambitie om gebiedsontwikkelingsprojecten in goede banen te leiden? Wordt junior project- en procesmanager in gebiedsontwikkeling!

Als junior project- en procesmanager bij Metafoor leer je vanuit verschillende standpunten het gehele proces van gebiedsontwikkeling kennen. Je krijgt door de samenwerking met experts binnen het vakgebied en het doen van verschillende opdrachten een brede basis om je carrière op te bouwen. Vanuit de planologie, de planeconomie en de ruimtelijk-juridische disciplines leer je alle facetten van de gebiedsontwikkelingen, van planvorming tot aan de realisatie, kennen. Werk zowel voor overheden als voor private partijen en leer wat elke rol in het proces inhoudt. Zo kun je jezelf ontwikkelen tot een inhoudelijk onderlegd projectmanager die zich feilloos door het werkveld beweegt.

Wij zijn fijnproevers van ruimtelijke ontwikkeling met hart voor de publieke zaak. Onze landelijk opererende organisatie bestaat uit meer dan 30 adviseurs: bij Metafoor komen projectmanager, juristen en planeconomen samen om overheden, woningcorporaties en ontwikkelaars te adviseren op het vlak van gebieds- en vastgoedontwikkeling.

Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Saskia. Wil je solliciteren? Stuur dan een bondige, heldere brief en CV naar Saskia:
SASKIA DAVIDS
032 0286969
saskia.davids@kmmgroep.nl

Meer informatie is te vinden op https://www.werkenbijmetafoor.nl/vacancy/junior-projectmanager/

Heb jij (bijna) je Master in bijvoorbeeld Geografie, Planologie of Economie op zak? En/of heb je interesse in gebiedsontwikkeling? Pak dan deze unieke kans en leer alle kneepjes van het vak!

Als junior financieel adviseur gebiedsontwikkeling leer jij snel wat het vak van financieel advies omtrent gebiedsontwikkeling écht inhoudt. Er is een directe link met de functie van planeconoom, alleen de term kennen veel minder mensen! Jij wordt betrokken bij alle fases van een project. Je ondersteunt de (Senior) Planeconoom en houdt je naast planeconomie ook bezig met financieel-economische adviesrapporten en onderzoeken. Jouw kennis mag je dus uit oefenen in verschillende velden en voor verschillende klanten; van gemeenten en overheden tot private partijen. Zo is geen dag hetzelfde en leer je steeds een beetje meer over jouw vak. Je werkt in zowel adviesopdrachten als detacheringen samen met andere leergierige junioren (en senioren) van ons bureau voor zowel gemeenten, provincies als marktpartijen.

Wij zijn fijnproevers van ruimtelijke ontwikkeling met hart voor de publieke zaak. Onze landelijk opererende organisatie bestaat uit meer dan 30 adviseurs: zowel projectmanagers, juristen als planeconomen.

Wil je meer informatie? Neem dan contact op met Saskia. Wil je solliciteren? Stuur dan een bondige, heldere brief en CV naar:
SASKIA DAVIDS
032 0286969
saskia.davids@kmmgroep.nl

 

Meer informatie op: https://www.werkenbijmetafoor.nl/vacancy/junior-financieel-adviseur-gebiedsontwikkeling/

 

Rijkswaterstaat

Rijkswaterstaat heeft een breed assortiment aan opties voor studenten en starters, zoals (afstudeer)stages, traineeships (landelijk en regionaal), leertrajecten en bijbanen. Voor een overzicht van de verschillende mogelijkheden bij Rijkswaterstaat, kijk dan op http://werkenbij.rijkswaterstaat.nl/ en op https://werkenbij.rijkswaterstaat.nl/studenten-starters